Professionaalne koduõendusteenus hooldekodudes ja erihoolekandeasutustes

Pakume professionaalset koduõendusteenust hooldekodudes ja erihoolekandeasutustes. Meie teenus on suunatud  pakkumiseks, mis vastab iga patsiendi vajadustele. Meie abivalmis , motiveeritud   ja klienti väärtustav  personal tagab rahulikku ja kindla õhkkonna kus iga inimene tunneb, end turvaliselt ja väärtustatuna.

Oleme Tervisekassa usaldusväärne  partner ning pakume koduõendusteenust nii erihoolekandeasutustes kui ka üldhooldekodudes.

Koduõendus on kvalifitseeritud õendusteenus, mida osutatakse patsiendile kodus. Koduõendusteenuse eesmärgiks on säilitada ja võimalusel parandada patsiendi tervislikku seisundit ja toimetulekut, ravida patsienti ja vajadusel leevendada vaevusi. Koduõendusteenus on näidustatud patsiendile, kes ei vaja aktiiv- või haiglaravi, vaid õendusabi.

Koduõendusteenusele suunab perearst või eriarst saatekirjaga, kuhu märgitakse patsiendi terviseprobleemid, ravi ja õendusabivajadus. Koduõendus on ravikindlustatud inimesele tasuta, selle eest tasub Tervisekassa.

Koduõendusteenust osutab kvalifitseeritud koduõde, kes toimib vastavalt arsti poolt määratud raviplaanile ja suunistele. Koduõe visiidil tehtavate toimingute hulka kuuluvad õendushooldusplaani koostamine, patsiendi nõustamine ja raviprotseduuride ja teatud uuringute tegemine.

E-KONSULTATSIOON

Professionaalne nõu ja hool teie kõrval, ükskõik kus te viibite

Millal e-konsultatsiooni kasutada?

E-konsultatsioon on mõeldud olukordadeks, kus tervishoiutöötaja soovib teiselt spetsialistilt nõu, et teha patsiendi ravis teadlik ja põhjendatud otsus.

Kõige sagedamini kasutatakse seda:

  • Kui tervishoiutöötajal (nt perearstil) on küsimusi diagnoosi või ravi osas.
  • Kui patsient võiks jääda perearsti jälgimisele koostöös eriarstiga.
  • Kui ei ole selge, kas patsiendi suunamine teise eriala spetsialisti vastuvõtule on vajalik.

Tüüpiline näide on olukord, kus perearst konsulteerib eriarstiga, et arutada patsiendi tervisemuret ja leida sobivaim edasine raviteekond.

  • E-konsultatsioon toetab patsiendi ravis paremate otsuste tegemist tänu sisulisele koostööle tervishoiutöötajate vahel.
  • Vähem põhjendamatuid eriarstivisiite, mis tähendab, et patsient ei pea asjatult ootama ega külastama tervishoiuasutusi – fookus jääb tegelikule ravivajadusele.
  • Patsiendi ravivajadust hinnatakse ja vastuvõtule suunamine toimub vastavalt tervisemure tõsidusele. Kiiremat sekkumist vajavad juhtumid saavad eelisjärjekorras abi. Vastuvõtule pääsemise aeg määratakse vastavalt prioriteetsusele – olenevalt olukorrast võib see olla näiteks kuni 7 päeva, 8–42 päeva või üle 42 päeva.
  • Parem ravijärjepidevus – patsiendi tervisemure käsitlus liigub sujuvalt eri spetsialistide vahel.
  • Perearst või muu tervishoiutöötaja koostab e-konsultatsiooni saatekirja.
  • Konsultatsiooni pakkuv spetsialist vaatab info läbi ja vastab 4 tööpäeva jooksul (teatud erialadel kuni 15 tööpäeva).
  • Vajadusel kutsutakse patsient  konsulteeriva spetsialisti või sama eriala kolleegi vastuvõtule.
  • Konsultatsiooni vastus kuvatakse Terviseportaalis