Professionaalne nõu ja hool teie kõrval, ükskõik kus te viibite
E-konsultatsioon võimaldab tervishoiutöötajal digitaalselt konsulteerida teise eriala spetsialistiga, et täpsustada patsiendi tervisemure käsitlust ning leida sobivaim edasine raviteekond.
E-konsultatsiooniks vormistab pere- või eriarst saatekirja, mille alusel vaatab teine spetsialist patsiendi terviseinfo läbi ning koostab elektroonilise vastuse 4 tööpäeva (teatud erialadel kuni 15 tööpäeva) jooksul.
Vajadusel kutsutakse patsient vastuvõtule. E-konsultatsiooni vastus kuvatakse Terviseportaalis.
Meie e-konsultatsiooni teenus pakub võimalust saada kiiret ja asjatundlikku nõu mugavalt kodust lahkumata. Ükskõik, kas vajate juhiseid terviseprobleemi lahendamiseks, soovite arutada ravi tulemusi või otsite lihtsalt kindlustunnet oma otsustes – meie spetsialistid on alati valmis teid kuulama ja toetama.
E-konsultatsioon on loodud inimest silmas pidades – see on turvaline, paindlik ja personaalne viis saada vajalik abi. Suhtlus toimub turvalise digiplatvormi kaudu ning kõik andmed on kaitstud vastavalt kõrgeimatele privaatsusstandarditele.
Meie eesmärk on, et iga klient tunneks end hoituna, mõistetuna ja väärtustatuna ka kaugteenuse puhul.Tänu e-konsultatsioonile säästate aega, väldite tarbetuid visiite ja saate professionaalset tuge just siis, kui seda vajate.
Professionaalne nõu ja hool teie kõrval, ükskõik kus te viibite
Millal e-konsultatsiooni kasutada?
E-konsultatsioon on mõeldud olukordadeks, kus tervishoiutöötaja soovib teiselt spetsialistilt nõu, et teha patsiendi ravis teadlik ja põhjendatud otsus.
Kõige sagedamini kasutatakse seda:
- Kui tervishoiutöötajal (nt perearstil) on küsimusi diagnoosi või ravi osas.
- Kui patsient võiks jääda perearsti jälgimisele koostöös eriarstiga.
- Kui ei ole selge, kas patsiendi suunamine teise eriala spetsialisti vastuvõtule on vajalik.
Tüüpiline näide on olukord, kus perearst konsulteerib eriarstiga, et arutada patsiendi tervisemuret ja leida sobivaim edasine raviteekond.
Kasu patsiendile
- E-konsultatsioon toetab patsiendi ravis paremate otsuste tegemist tänu sisulisele koostööle tervishoiutöötajate vahel.
- Vähem põhjendamatuid eriarstivisiite, mis tähendab, et patsient ei pea asjatult ootama ega külastama tervishoiuasutusi – fookus jääb tegelikule ravivajadusele.
- Patsiendi ravivajadust hinnatakse ja vastuvõtule suunamine toimub vastavalt tervisemure tõsidusele. Kiiremat sekkumist vajavad juhtumid saavad eelisjärjekorras abi. Vastuvõtule pääsemise aeg määratakse vastavalt prioriteetsusele – olenevalt olukorrast võib see olla näiteks kuni 7 päeva, 8–42 päeva või üle 42 päeva.
- Parem ravijärjepidevus – patsiendi tervisemure käsitlus liigub sujuvalt eri spetsialistide vahel.
Kuidas see töötab?
- Perearst või muu tervishoiutöötaja koostab e-konsultatsiooni saatekirja.
- Konsultatsiooni pakkuv spetsialist vaatab info läbi ja vastab 4 tööpäeva jooksul (teatud erialadel kuni 15 tööpäeva).
- Vajadusel kutsutakse patsient konsulteeriva spetsialisti või sama eriala kolleegi vastuvõtule.
- Konsultatsiooni vastus kuvatakse Terviseportaalis